Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Utsendelse av billetter

Home

Billettene sendes i løpet av 3 virkedager,(dette gjelder ikke Collector tickets) ved store billettslipp kan utsendelse ta litt lengre tid.

Hvis du ikke har mottatt dine billetter i god tid før arrangement, ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 815 33133.

Vennlist påse at du har oppgitt korrekt postregistrert adresse før du bestiller billetter.

Hvis billettene er kommet i retur pga feil adresse i din brukerkonto, vil vi belaste deg 50,- i gebyr for å sende de på nytt til deg.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

 

Bestill en gaveeske 

1. Velg gaveeske som leveringsmetode når du bestiller dine billetter. 
2. Billettene pakkes inn i en gaveeske av oss, og postlegges innen 5 virkedager. Sendes så til oppgitt adresse. 
3. Når du mottar pakken river du den forsiktig opp og 'bretter' esken motsatt vei. Så er den klar til å gis bort!
Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Narvesen/7-Elevens kiosker selger ikke billetter etter 30. juni 2017.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Alle billettene til Palmesus 2017 er nå sendt med posten.

Husket du å endre adressen innen 1. Juni?
Da har du billettene i løpet av denne uken(uke 25)

Glemte du å endre adressen innen 1. Juni?
Da blir billettene sendt i retur til oss, du vil da motta en mail fra oss.

Har du ikke mottatt billettene eller en mail fra oss innen mandag 26. Juni?
Da tar du kontakt med oss på telefon 815 33 133 før klokken 16:00.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

1. Utsendelse i vanlig brev

Billetter blir sendt til den adressen du oppgir i din brukerkonto. Billettene sendes i løpet av 3 virkedager. Hvis noe er uklart om din brukerinformasjon, forbeholder vi oss retten til å kontakte deg ved å benytte adressen, telefonnummeret eller e-posten som er oppgitt, før vi sender deg billettene.

Undersøk hvor lang tid postforsendelsen av dine billetter kan ta. Hvis billettene dine sendes innen Norge, bør du ha mottatt dem innen en uke. Hvis du ikke har mottatt billettene dine innen 3 dager før arrangementet, må du ringe vårt kundesenter 815 33 133. Hvis billettene kommer i retur pga feil adresse på din brukerkonto, vil vi belaste deg 50,- i gebyr for å sende billettene på nytt til deg. Vennligst sjekk at du har oppgitt korrekt postregistret adresse før du kjøpe billetter.

2. Utsendelse i brev fra utlandet.

Hvis du bestiller billetter fra utlandet, sendes disse rekommandert. Du bør ha mottatt dem i løpet av to uker.

 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

 

Når du velger e-billett som din leveringsmåte, får du to e-poster. Den første er en bekreftelse. Denne e-posten bekrefter kun kjøpet og kan ikke brukes som inngangsbillett på spillestedet.

Umiddelbart etter den første e-posten, får du en ny e-post som inneholder din e-billett som et PDF-vedlegg. Du kan printe ut billetten, eller vise den på din smarttelefon for å komme deg inn på spillestedet. 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta