Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Min Ticketmaster brukerkonto

Home

For å opprette en brukerkonto, må du fylle ut de obligatoriske feltene i skjemaet. Når du er registrert bruker, klikk på "Logg inn". Din e-post adresse og passord er nødvendig.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Husker du ikke passordet ditt, kan du be om nytt. Trykk glemt passord.
Et nytt passord vil da komme til din mailadresse innen få sekunder.
Sjekk gjerne søppelpost.

Kopier og lim inn passordet du får fra oss.
Pass på at du ikke får med åpenrommet hverken forran eller bak passordet.

Mottar du ingen e-post, er ikke mailen din registrert som brukerkonto hos oss.
Har du flere mailadresser? 

 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Ønsker du ikke lengre å ha brukerkonto, eller har du mer en en konto og ønsker denne slettet?
Send oss en mail via kontaktskjemaet og legg ved e-postadressen du ønsket fjernet fra systemet så sletter vi din konto.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
1. Logg inn på din brukerkonto på www.ticketmaster.no 
2. Trykk på brukerkonto.
3. Trykke på rediger adresse.
4. Endre adressen, og trykk fortsett.

Adressen er nå endret!

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

For å få tilsendt passord MÅ du være registrert bruker hos Ticketmaster Norge med den e-postadressen du benytter. Er den ikke registrert, vil du ikke motta passord!

Har du glemt passordet, logg inn med din e-postadresse og klikk på "Glemt passord".  I løpet av noen minutter vil du motta en e-post med passordet. Kopier passordet du får i mailen ( vær nøye slik at du ikke kopierer mer enn lengden på passordet ) og lim inn i ruten for passord ved innlogging. Dette passordet er kun gyldig i 30 minutter. Når du har logget deg inn må du endre ditt passord. Dette gjør du ved å gå på " min konto " oppe til høyre. For å endre passordet velger du " rediger profil " på venstre side, og nederst på siden kan du endre ditt passord. Husk at passordet må være 5-20 tegn.

Hvis du ikke mottar e-post med passordet, prøv følgende: Slå av Popup-blokkeringen på verktøymenyen. Eller du kan prøve å opprette brukerkonto på e-post adressen din. Det er ikke sikkert det er den e-postadressen du forsøker å logge deg inn med som du er registrert med. 

 

 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Vi sender billettene med Posten Norge, for at billettene skal komme frem til deg er det viktig at du har registrert deg med din postregistrerte adresse.

Har du ikke det, vil billettene komme i retur til oss.
Vi sender deg da en mail når vi har mottatt dem/den, der vi ber deg ta kontakt med oss for å betale et gebyr på 50 kr så vi kan sende dem på nytt.

 

Er du registrert med rett adresse og fortsatt ikke fått billettene, ber vi deg vente et par uker ekstra før du tar kontakt.

 

 

 
 
 
 
Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Når du endrer brukerinformasjon, adresse, telefonnummer etc. oppdateres kundedatabasen vår.

Når billettene som skal sendes i posten blir skrevet ut, vil det bli tatt utgangspunkt i informasjon fra kundedatabasen.

Det er derfor viktig at du påser at du har oppgitt riktig postregistrert adresse før du bestiller billetter.

Endring av navn og/eller postregistrert adresse kan føre til at billetter blir sendt til feil adresse. Om billettene blir sendt til gammel eller nye adresse, er avhengig av når billettene blir skrevet ut/sendt fra ossLurer du på når billettene dine har blitt trykket og til hvilken adresse, ring oss på 815 33 133.

Vanligvis printes billetter to ganger daglig.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Endre din brukerinformasjon

For å endre din brukerinformasjon, logg inn og klikk på "Endre brukerinformasjon". Her kan du oppdatere din e-postadresse eller annen informasjon.

Meld deg av vårt nyhetsbrev

Registrerte brukere mottar vårt nyhetsbrev TicketAlert hver 14. dag. Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrevet, klikk på linken helt nederst i TicketAlert. Følg instruksjonene.

Får du fortsatt nyhetsbrev etter at du har meldt deg av, kan du kontakte oss gjennom denne siden, facebook eller ringe 81533133 så hjelper vi deg med å fjerne deg fra nyhetsbrevet vårt.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta