Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Billetter sendt pr post:
Har du ikke mottatt dine billetter innen rimelig tid tar du kontakt med oss på telefon 22 82 81 97 slik at vi får sjekket dette opp.
Har du skrevet feil adresse og de kommer i retur til oss, vil vi sende deg en mail om dette.

Billetter sendt på e-post(e-billett):
Om billettene ikke kommer på innboks i løpet av 20 minutter kan det være lurt å sjekke søppelpost og spamfilter. Er de ikke kommet der heller kan du ta kontakt med oss på 22 82 81 97.
Billetter sendt på mail kan også lastes ned og printes ut fra brukerkontoen din på ticketmaster.no.

Collector Tickets:
Disse billettene sendes ut nærmere arrangementsdato og ikke i løpet av tre virkedager!
Se ordrebekreftelsen du fikk på mail etter kjøpet.

Har du ikke mottatt disse noen dager før konserten skal være må du ta kontakt med oss på telefon 22 82 81 97.

Våre åpningstider er:
Mandag-Fredag: 08.00 - 16.00
Lørdag 10.00-14.00

Har vi stengt og konserten skal være samme dag må du ta kontakt med spillestedet konserten skal være på!

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta