Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Når du endrer brukerinformasjon, adresse, telefonnummer etc. oppdateres kundedatabasen vår.

Når billettene som skal sendes i posten blir skrevet ut, vil det bli tatt utgangspunkt i informasjon fra kundedatabasen.

Det er derfor viktig at du påser at du har oppgitt riktig postregistrert adresse før du bestiller billetter.

Endring av navn og/eller postregistrert adresse kan føre til at billetter blir sendt til feil adresse. Om billettene blir sendt til gammel eller nye adresse, er avhengig av når billettene blir skrevet ut/sendt fra ossLurer du på når billettene dine har blitt trykket og til hvilken adresse, ring oss på 22 82 81 97.

Vanligvis printes billetter to ganger daglig.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta