Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Gmail har oppdatert serveren sin så du kan finne mailen under "fanen" reklame. Nederst i mailen finner du vedlegget. Som avsender står det "noreply".

Gå inn på  http://www.ticketmaster.no/ 

Logg deg på "Min brukerkonto" med din e-postadresse og passord.

Gå til "se ordre". Der vil du kunne se alle dine bestillinger. Ordre med ticketfast vil ha en liten gul knapp som heter "Vis billett(er)". Trykk på denne og PDF-vedlegget vil bli synlig.

Her kan du skrive ut dine billetter.

Ligger ikke billettene der, ta kontakt med kundesenteret på 815 33 133.

Er arrangementet samme dag og kundesenteret er stengt, ta kontakt med spillestedet.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta