Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Når din bestilling er bekreftet, vil du motta et referansenummer og en hentefrist. Hentefristen angir datoen du senest kan hente eller betale dine billetter. Hentefristen varierer fra arrangement til arrangement, normalt er den 3 dager.

Hva skjer hvis hentefristen overskrides?

Har du ikke hentet dine billetter innen hentefrist, vil billettene automatisk avbestilles.

Dette gjelder ikke billetter kjøpt med klarna faktura! Billetter kjøpt med klarna faktura er et gjennomført kjøp og ikke en reservasjon. Blir ikke fakturaen betalt vil ikke billettene bli slettet men det vil bli sendt ut purring og til slutt innkasso.

 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta