Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Billettene sendes i løpet av 3 virkedager,(dette gjelder ikke Collector tickets) ved store billettslipp kan utsendelse ta litt lengre tid.

Hvis du ikke har mottatt dine billetter i god tid før arrangement, ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 22 82 81 97.

Vennlist påse at du har oppgitt korrekt postregistrert adresse før du bestiller billetter.

Hvis billettene er kommet i retur pga feil adresse i din brukerkonto, vil vi belaste deg 50,- i gebyr for å sende de på nytt til deg.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta