Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

For å få tilsendt passord MÅ du være registrert bruker hos Ticketmaster Norge med den e-postadressen du benytter. Er den ikke registrert, vil du ikke motta passord!

Har du glemt passordet, logg inn med din e-postadresse og klikk på "Glemt passord".  I løpet av noen minutter vil du motta en e-post med passordet. Kopier passordet du får i mailen ( vær nøye slik at du ikke kopierer mer enn lengden på passordet ) og lim inn i ruten for passord ved innlogging. Dette passordet er kun gyldig i 30 minutter. Når du har logget deg inn må du endre ditt passord. Dette gjør du ved å gå på " min konto " oppe til høyre. For å endre passordet velger du " rediger profil " på venstre side, og nederst på siden kan du endre ditt passord. Husk at passordet må være 5-20 tegn.

Hvis du ikke mottar e-post med passordet, prøv følgende: Slå av Popup-blokkeringen på verktøymenyen. Eller du kan prøve å opprette brukerkonto på e-post adressen din. Det er ikke sikkert det er den e-postadressen du forsøker å logge deg inn med som du er registrert med. 

 

 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta