Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Gavekort

Home

Ofte stilte spørsmål om gavekort fra Ticketmaster:

Jeg har tastet inn feil e-postadresse under bestilling. Kan jeg få tilbake pengene mine?

Nei, dessverre. Vi har dessverre ikke anledning til å refundere pengenene når kunden har tastet feil e-postadresse. Men kontakt kundesenteret på telefon 815 33 133 så får vi sendt det til rett e-post adresse.

Jeg har ikke mottatt e-gavekortet. Hva er galt?

- Enkelte kunder opplever at gavekortet har havnet i spamfilteret/søppelpost. Sjekk derfor spamfilteret og gjør endringer i innstillingene på spamfiliteret ditt slik at du får gavekortet rett i innboksen i fremtiden.

Hvem står som avsender av gaven/gavekortet?

- Avsenderen vil være det navnet du tastet inn da du kjøpte gavekortet.

Hva står det i emnefeltet på e-gavekortet til mottakeren?

- Det står "Ticketmaster gavekort"

Når får blir e-gavekortet sendt til mottaker?

- E-gavekortet blir sendt innen tre timer fra bestilling men kan ikke benyttes før 24 timer etter kjøp.

Hvor finner jeg gavekorthistorikken min på min Ticketmaster-profil?


Du finner ikke gavekorthistorikken under din vanlige Ticketmaster-profil. Vennligst logg in på din unike gavekortprofil.

Jeg fikk ikke fullført gavekortkjøpet. Kan jeg fullføre kjøpet senere? 

- Du må fullføre kjøpet før gavekortet blir sendt. Du kan fullføre kjøpt ved å klikke på linken som har blitt sendt på e-post som bekrefter at du har pauset kjøpet ditt.

Hvor kan jeg bruke gavekortet?

- Du kan bruke gavekortet ved å ringe Ticketmaster sitt kundesenter (815 33 133),ticketmaster.no eller vår billettluke i Oslo Spektrum.

Trenger jeg å aktivere kortet før det kan brukes?

- Nei, kortet blir aktivert i løpet av 24 timer etter kjøp.

Hvordan kan jeg sjekke saldoen på gavekortet mitt?

- Du kan sjekke saldoen på gavekortet ditt på ticketmaster.no/gavekort, eller ved å ringe kundesenteret vårt (815 33 133). Husk å ha gavekortet, med pinkoden på baksiden, tilgjengelig.

Hva gjør jeg hvis jeg mister gavekortet, eller at gavekortet blir ødelagt?

- Gavekort som er mistet eller ødelagt blir dessverre ikke erstattet. Du må da kjøpe et nytt gavekort.

Har gavekortet en utløpsdato?

- Gavekortet er gyldig i ett år fra og med kjøpsdato.

Hvordan kan jeg bestille mange gavekort til en større gruppe eller en bedrift?

- Ta kontakt med Ticketmaster sin gruppesalgsavdeling på 815 33 321 for større gavekortbestillinger.
 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.

Først velger man de billettene man ønsker å kjøpe så går man videre til innlogging.
Når man har logget inn kommer man til kassen. Der velger man leveringsmåte også rett under kommer det opp velg betalingsmåte.
Der fyller man inn kortnummer (Det starter på 533 om det er plastkort og er det papirkort starter det på 633). Så fyller man inn en tresifret pinkode så står på kortet. Er det plastkort finner man koden på signaturfeltet eller så er det et svart og grått bølget felt man skraper frem koden fra.

Når man har fylt inn koden er det viktig at man trykker benytt og ser at beløpet blir trekt fra totalsummen.

Er det ikke nok penger på gavekortet for å dekke billettkjøpet kan du fylle inn visa/mastercard for å trekke resten av beløpet.
Er det restbeløp på gavekortet blir det stående på kortet og du kan benytte det på neste kjøp.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Du bestiller billetter på vanlig måte, frem til du kommer til betalingen.
Når du kommer til betalingen velger du gavekort som betalingsmåte.
Da må du taste inn gavekortnummer, og pinkode
På gavekort laget av plast, står gavekortnummeret på baksiden. Det starter med 5339.
På gavekort bestillt på e-post står det bak kortnummeret. Det starter med 6338.

Du må også taste inn en sikkerhetskode.
På gavekort laget av plast, står det enten i signaturfeltet eller i et skrapefelt rett bak kortnummeret.
På gavekort som er bestillt på e-post står koden rett under kortnummeret.
Sikkerhetskoden skal alltid være 3 siffer.

Hvis summen du bestiller for blir større enn det du har tilgjengelig på gavekortet, får du tilbud om å betale det resterende beløpet med et vanlig bankkort, eller Klarna faktura.

Du kan bruke inntil 4 gavekort pr. bestilling.
 
Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta