Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Ofte stilte spørsmål om gavekort fra Ticketmaster:

Jeg har tastet inn feil e-postadresse under bestilling. Kan jeg få tilbake pengene mine?

Nei, dessverre. Vi har dessverre ikke anledning til å refundere pengenene når kunden har tastet feil e-postadresse. Men kontakt kundesenteret på telefon 22 82 81 97 så får vi sendt det til rett e-post adresse.

Jeg har ikke mottatt e-gavekortet. Hva er galt?

- Enkelte kunder opplever at gavekortet har havnet i spamfilteret/søppelpost. Sjekk derfor spamfilteret og gjør endringer i innstillingene på spamfiliteret ditt slik at du får gavekortet rett i innboksen i fremtiden.

Hvem står som avsender av gaven/gavekortet?

- Avsenderen vil være det navnet du tastet inn da du kjøpte gavekortet.

Hva står det i emnefeltet på e-gavekortet til mottakeren?

- Det står "Ticketmaster gavekort"

Når får blir e-gavekortet sendt til mottaker?

- E-gavekortet blir sendt innen tre timer fra bestilling men kan ikke benyttes før 24 timer etter kjøp.

Hvor finner jeg gavekorthistorikken min på min Ticketmaster-profil?


Du finner ikke gavekorthistorikken under din vanlige Ticketmaster-profil. Vennligst logg in på din unike gavekortprofil.

Jeg fikk ikke fullført gavekortkjøpet. Kan jeg fullføre kjøpet senere? 

- Du må fullføre kjøpet før gavekortet blir sendt. Du kan fullføre kjøpt ved å klikke på linken som har blitt sendt på e-post som bekrefter at du har pauset kjøpet ditt.

Hvor kan jeg bruke gavekortet?

- Du kan bruke gavekortet ved å ringe Ticketmaster sitt kundesenter (22 82 81 97),ticketmaster.no eller vår billettluke i Oslo Spektrum.

Trenger jeg å aktivere kortet før det kan brukes?

- Nei, kortet blir aktivert i løpet av 24 timer etter kjøp.

Hvordan kan jeg sjekke saldoen på gavekortet mitt?

- Du kan sjekke saldoen på gavekortet ditt på ticketmaster.no/gavekort, eller ved å ringe kundesenteret vårt (22 82 81 97). Husk å ha gavekortet, med pinkoden på baksiden, tilgjengelig.

Hva gjør jeg hvis jeg mister gavekortet, eller at gavekortet blir ødelagt?

- Gavekort som er mistet eller ødelagt blir dessverre ikke erstattet. Du må da kjøpe et nytt gavekort.

Har gavekortet en utløpsdato?

- Gavekortet er gyldig i ett år fra kjøpsdato.

Hvordan kan jeg bestille mange gavekort til en større gruppe eller en bedrift?

- Ta kontakt med Ticketmaster sin gruppesalgsavdeling på 22 82 81 49 for større gavekortbestillinger.
 

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta