Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Dersom det oppstår feil under betaling av billetter hos BBS (Bankenes Betalingssentral), kan det skje at billettene ikke blir registrert som betalt i vårt system. De vil da bli reservert i noen minutter før de slettes automatisk.

Det vil bli sendt en e-post med bekreftelse på ditt kjøp. Er du usikker, sjekk din brukerkonto " onlineordre " og se på status. Står det "Avbestilt/refundert ", så har ikke betalingen gått igjennom. Da kan du forsøke på nytt.

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta