Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

Ticketmaster ha nå kommet med en ny e-billett som er mobiloptimalisert, og enklere å håndtere både for kunde og arrangør.

Den nye e-billetten er en videreutvikling av den tidligere Ticketfastbilletten, men også et godt alternativ til fysisk billett. e-billetten vil kunne scannes som tidligere Ticketfastbilletter, men i motsetning til Ticketfast vil e-billetten være mobiloptimalisert og enklere å håndtere både for kunde og arrangør. Når man kjøper billetter i e-billett format vil kunden alltid motta en e-billett i A4-format (tidligere Ticketfast) på mail i tillegg til å kunne benytte e-billetten direkte fra mobilen sin.

Billettkjøperen vil altså både motta pdf på e-post og kunne hente frem en mobiltilpasset e-billett direkte på mobilen og/eller i den kommende Ticketmaster-appen. 

 

I juni gikk vi over til å bruke e-billetter. 

http://www.ticketmaster.no/help/e_billett.html?language=no-no

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta