Still et spørsmål...
Søketips

Du kan bruke et enkelt ord, eller en gruppe av ord for emnet du ønsker å utføre i søket, eller du kan også stille spørsmål. Ofte stilte spørsmål søkesystem, som støttes av Natural Language Processing teknologi, har intensjon om å gi deg de mest aktuelle svar relatert til emnet du søker.

Vennligst, prøv å bruke forklarende uttrykk og stille så klare spørsmål som mulig når du utfører søket. For eksempel, “Hva er betalingsbetingelsene?“ eller “Kan vi kjøpe billetter ved avdrag?“

Hvis du mener at svaret du har funnet ikke er tilstrekkelig, kan du fylle ut rubrikken som kommer opp når du svarer på spørsmålet om “Er dette svaret nok for deg?“ som “Nei“, og du kan nå oss for å få mer detaljert svar. Kundebehandleren vil da svare så fort som mulig.

Velkommen!

·         Hvordan kjøper jeg billettforsikring?

Hvis det er tilgjengelig for ditt arrangement, vil du bli tilbudt muligheten til å kjøpe billettforsikring når du bestiller billetter.

Det vil (foreløpig) ikke være mulighet til å kjøpe billettforsikring til forestillinger som ikke tilbyr E-billett (print billetten selv) som leveringsmåte når det er færre enn 5 dager til arrangementet finner sted. Da vil det bare være mulig å kjøpe billetter uten forsikring. 

Alle krav behandles kun på nett, det samme gjelder andre tjenester knyttet til denne forsikringen.

 

·         Jeg har en forespørsel om et krav (f.eks ”Jeg ønsker å fremme krav” eller "Jeg har sendt inn krav for en del dager siden, har dere fått det? "). Hvem bør jeg kontakte?

Hvis du har en gyldig billettforsikring kan du kan sende inn krav via nettet til: www.azgatravelclaims.com/tms.aspx?lang=NO.  For alle andre spørsmål vennligst ta kontakt med Eventclaims@allianz-assistance.co.uk

 Alle angitte krav- og informasjonstjenester er bare tilgjengelig på nett.
 

·         Jeg har en forespørsel angående mitt forsikringskjøp (f.eks 'Kan jeg gjøre en endring av arrangementet / dato jeg er dekket for” eller ”Dekker min forsikring meg for xxxxx”?

Vennligst ta kontakt med Eventclaims@allianz-assistance.co.uk

 

·         Jeg har et spørsmål angående oppsigelse av min forsikring. Hvem bør jeg kontakte?

Hvis De ikke ønsker denne forsikringen, bes De vennligst ta kontakt med Ticketmaster Norge PB 645 Sentrum 0106 Norge, telefonnummer +47 81 533 133  eller ved sende inn et spørsmål til Ticketmaster-teamet via ”Kontakt oss” innen 14 dager fra polisudstedelse, og Deres polis vil bli annulleret og alle pengene refundert så lenge De ikke har startet reisen din, meldt et krav, eller planlegger å gjøre en krav.

 

·         Kan Ticketmasters kundeserviceteam håndtere mine krav?

Nei, vennligst besøk www.azgatravelclaims.com/tms.aspx?lang=NO

Var svaret til hjelp?
Tusen takk. Din tilbakemelding er viktig for oss.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene, kan du fortsette å søke, eller kontakte oss.
Powered by inbenta